czwartek, 27 lutego 2014

52 rozdział

NATALIA

*Dwa miesiące później*
Wydałam płytę.Nosi tytuł: ,, Funny Smile ".



Osiągnęła  już w ciągu tygodnia platynę.Bardzo dużo osób kupiło tę płytę, aż sama się zdziwiłam.W przyszłym tygodniu rozpoczynam trasę po Polsce.Nie mogę się doczekać! Chociaż jest mi też smutno, bo będę musiała przeżyć bez mojego męża miesiąc.No ale cóż, coś za coś.Staraliśmy się o dziecko jednak kiedy wczoraj okazało się, gdy poszłam do lekarza, że jestem bezpłodna zrezygnowaliśmy z tego.Byliśmy załamani.I tak od wczoraj jesteśmy smutni i w ogóle się do siebie nie odzywamy.Dzisiaj siedziałam w domu z książką w rękach, pod kołdrą i z kawą w ręce.Kiedy nagle do wszedł Aleks był cały roześmiany.Jednak mi nie udzielał się jego nastrój:
-O co chodzi?-spytałam.
-Znalazłem rozwiązanie!
-Jakie?
-Zaadoptujemy dziecko!
-Ale przecież ono nie będzie chciało z nami rozmawiać!
-Nie martw się weźmiemy takie małe.
-Naprawdę?
-Tak.-podbiegłam do niego i mocno go przytuliłam.W oczach miałam łzy.Będę miała dziecko!

------------------------------------------------------------
Przepraszam, że taki krótki, ale nie mam motywacji.Jak to możliwe,że jest 19 obserwatorów i tylko 2 komentarze? :C
Nie żądam zbyt wiele.Przynajmniej 5 komentarzy. :C
Mam dla was przykrą informację, jeżeli nie będzie poprawy i komentarzy to będzie to ostatni post.Usunę bloga, bo nie mam już siły :C
Po co pisać coś czego nikt nie czyta? :C
Rid

9 komentarzy:

  1. Jak usiniesz bloga to zninawidzę ciebie.Już nigdy się do ciebie nie odezwe!!!A tak poza tym uwielbiam posty.

    OdpowiedzUsuń
  2. jesli usuniesz to tez cie znienawidze, nie usuwqj prooooosze, rozdzial super

    OdpowiedzUsuń
  3. rozdzialy super c: nie usuwaj bloga plis

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie usuwaj bloga!Blog jest świetny i bardzo lubię go czytać.A co do rozdziału,to jest świetny jak zawsze.Mam nadzieję,że doczekam się kolejnych rozdziałów. ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy wy też to zauważyliście ale ta dziewczyna napisała aż cztery razy tą minkę :C czy was też to śmieszy tak samo jak mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne bardzo śmieszne, że mi jest smutno.Masz jakiś problem nie czytaj.Twoja sprawa. -,-

      Usuń
  6. Super rozdział !!! Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozdzial świetny , nie usuwaj bloga prosze

    OdpowiedzUsuń

123 Lorem ipsum

...Afromental...

...Afromental...
Najlepsi!

Popularne posty