środa, 15 stycznia 2014

Zwiastun i...podziękowania :)

Cześć!
Dzisiaj pojawi się zwiastun 2 części opowiadania o Afromental.Mój blog ma już 6189 wyświetleń za co bardzo chciałabym wam podziękować. Jak również i za to,że komentujecie rozdziały.Ciesze się ,że wam się podobają :))  Kilka razy miałam już chwile zwątpienia i chciałam usunąć bloga...Jednak tego nie zrobiłam za co bardzo dziękuję moim przyjaciółkom : Ani, Karolinie i oczywiście Klaudii, która pokłada we mnie największą wiarę i cały czas mnie wspiera. Jutro pojawi się kolejny rozdział i mam nadzieję,że wam się spodoba.Nie przedłużając już więcej zapraszam do oglądania :))


Czekam na wasze opinie i pozdrawiam serdecznie! :*
Natalia Afromental

5 komentarzy:

  1. Zwiastun jest naprawdę świetny !Czekam na rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne!!!
    Nie mogę się doczekać rozdziału *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie!! A możesz mi podać co to za tytuł piosenki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwiastun jest naprawdę śliczny <3
    Powodzenia z Blogiem :*

    OdpowiedzUsuń

123 Lorem ipsum

...Afromental...

...Afromental...
Najlepsi!

Popularne posty