niedziela, 16 czerwca 2013

Ostatnia część I Rozdziału

Gdy złożyłam zeznania, poszłam w to miejsce gzie miał czekać na mnie Aleks.Mimo moich obaw nadal, tam był.Podszedł do mnie i zapytał:
-Idziemy?
-Nie wiesz, będziemy tu tak stać.-powiedziałam i się uśmiechnęłam.
-Powiedz mi coś o sobie.-zaczął.
-Hmmm....Nie ma o czym gadać.
-No weź, na pewno coś masz.-zachęcił.
-No dobrze,a co dokładnie chciałbyś wiedzieć?
-Masz pasję?
-Mam.
-Naprawdę?
-Tak.
-Co to?
-Kocham śpiewać.
-To super.Ja gram na gitarze w zespole.
-Jak się nazywa?-spytałam zaciekawiona.
-Afromental.
-Wow... Nie spodziewałam się takiej odpowiedzi.
-Ale nie jesteś jakąś naszą psychofanką?
 -Nie.Nie jestem.I nigdy nie będę.
Posmutniał.
-Przepraszam cię, jeśli sprawiłam ci ból.
-Nie,nie nic się nie stało.
Przez resztę drogi szliśmy w milczeniu.Gdy dotarliśmy do domu,zaprosiłam go na kawę,porozmawialiśmy sobie i dał mi swój numer telefonu.Powiedział,że mogę dzwonić kiedy chcę.Poszedł o 17.00.Odprowadziłam go trochę i poszłam na miasto szukać jakiejś pracy....No,ale co się stało? Znów się nie udało.Wróciłam do domu i położyłam się spać.Śniłam o Aleksie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

123 Lorem ipsum

...Afromental...

...Afromental...
Najlepsi!

Popularne posty