sobota, 6 lipca 2013

VIII Rozdział

Czuję się coraz gorzej...
Kogo wybrać?...
Och....
Zejdę na dół i zaparzę herbatę może mi pomoże...

                                                         *W kuchni*
Zeszłam na dół i zobaczyłam,walizki przed drzwiami.Zdziwiłam się.O co w tym wszystkim chodzi?..
I wtedy...zrozumiałam.Podeszłam powoli do kanapy i usiadłam.Aleks wszedł do pokoju.Zawołałam go...przyszedł.Usiadł koło mnie i zaczął mówić:
-Wyprowadzam się-zaczął powoli.Nie chcę robić ci problemów.
-Ależ,nie robisz!-krzyknęłam zdecydowanie.
-Proszę,cię przestań kłamać.Wiem,że mówisz to tylko dlatego,że chcesz być miła.-powiedział obojętnie.
-Nie.Mówię to szczerze...tak szczerze jak nigdy.
-Nie.Ty nigdy nie jesteś szczera,okłamujesz nawet swojego chłopaka.
-Wiem,ale...robię to dla ciebie.
-Przestań.Muszę już iść.Cześć-powiedział i sięgnął po swoje rzeczy.Nie myśląc nawet,przytuliłam się do niego..odepchnął mnie.Cała zalana łzami pobiegłam na górę i zadzwoniłam do Tomka:
-Tomek,proszę cię przyjdź do mnie-poprosiłam łamiącym się głosem.
-Nie mam czasu.Cześć.-powiedział i rozłączył się.
Wpadłam w histerię.Chciałam zadzwonić do Patrycji,ale...bałam się,że też mnie odrzuci.Gdy schodziłam na dół,chciałam żeby wszystko się rozwiązało, a...jest jeszcze gorzej niż wcześniej...nie potrafię zrozumieć zachowania tomka...co ja mu zrobiłam?
Och...Kolacja!Zapomniałam o kolacji!!! Jestem okropna!...Co ja mam zrobić

                                                         *Później*
Oglądałam zdjęcia sprzed tygodnia...W ogóle nie przypominałam tej dziewczyny co wcześniej...


                                                                                                                                                                       

Kolejny wpis ukaże się dopiero pod koniec Lipca,ponieważ jadę na wakacje (Tam nie ma wi-fi).
Mam nadzieję,że ten wpis wam się spodobał.Bardzo się starałam. Bardzo proszę o głos w mojej sondzie.To dla was nic,ale dla mnie już coś.
                                                                                                                    Natalia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

123 Lorem ipsum

...Afromental...

...Afromental...
Najlepsi!

Popularne posty